XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22): inscripcions per a talleristes, ponents i fira d’alumnes fins al 21 d’abril

S’obre el període d’inscripció per a la participació en la XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22) que es portarà a terme al Citilab de Cornellà el dissabte 21 de maig de 2022. L’horari d’aquesta jornada serà de 9 h a 17:30 h amb una pausa per dinar. Enguany tornarà a ser una edició presencial, en horari de matí i tarda, on els i les assistents podran accedir a les ponències, els tallers i la fira d’alumnes.

La trobada s’adreça especialment als i les docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, sent igualment oberta a altres professionals interessats en la temàtica. També hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors/es, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.

Modalitats de participació

Fira de projectes

Ponència

Tallers de formació

La fira de treballs realitzats per l’alumnat, en format vídeo, pot consistir a presentar alguna aplicació, algun giny físic programat, alguna activitat, etc. Aquests quedaran exposats en una pàgina permanent al blog de la jornada.

La ponència d’una experiència educativa pot ser de forma individual o col·lectiva. Es podran fer des del Citilab o en línia.

El temps total serà de 15 minuts (10 min. de ponència + 5 min. de preguntes).

Es faran a la darrera franja de la jornada implicant la participació activa dels participants.

La durada prevista dels tallers ha de ser de 30 a 45 min. aproximadament.

Tallers de formació

Taller presencial

Tallers virtuals

Tallers híbrids

Es portaran a terme al Citilab en horari de tarda amb un grup reduït d’assistents.

Es poden plantejar activitats que impliquin la utilització de maquinari o altres materials.

Totalment en línia, on el tallerista es connectarà per videotrucada i durà a terme virtualment el seu taller.

Pot ser necessari que els participants hagin de disposar de certs materials per poder seguir aquests tallers.

Alguns participants podran realitzar els tallers de forma presencial o virtual.

El tallerista farà en directe el seu taller al Citilab i es retransmetrà per tal que es pugui seguir en internet.

Us animem a presentar les vostres propostes per a ponències, fira d’alumnat o tallers emplenant el següent formulari d’inscripció abans del 21 d’abril a les 24 h. Per participar en més d’un apartat caldrà omplir-lo tantes vegades com propostes de participació es vulguin fer. Aquest és el termini per a talleristes, ponents o participants en la fira d’alumnes, la inscripció per al públic en general que vulgui assistir s’obrirà durant el mes de maig.

Contacte: programacioirobotica@xtec.cat