El Departament d’Educació ha elaborat el Procediment d’intervenció en cas de faltes greus perjudicials per a la convivència, amb l’objectiu que els centres educatius disposin d’una eina per valorar i intervenir davant de les faltes greus dels alumnes.

L’objectiu és proporcionar una resposta ràpida i educativa a les faltes greus que afecten la convivència dels alumnes i equipar els centres educatius amb una eina per valorar i intervenir davant de les faltes més importants dels alumnes.

Les actuacions d’aquest document estan orientades a contenir i reforçar les mesures de protecció i control. S’inclou un procediment d’intervenció comú per a tots els protocols amb l’objectiu de millorar la convivència als centres i un circuit de coordinació entre els diferents membres de la comunitat escolar i educativa implicats en el procediment.

Aquest Protocol és d’aplicació obligatòria en tots els centres, tant públics com privats sostinguts amb fons públics, del Servei d’Educació de Catalunya.

protocol-intervencio-faltes-greus-convivencia