Curs: Ciències 12-15 en la perspectiva del nou currículum

Formació CiènciaEs presenta un projecte des de primer a tercer d’ESO, basat en els resultats de la recerca en didàctica de les ciències, alineat amb el nou currículum i amb la perspectiva STEM. Està pensat per estimular tant l’aprenentatge com la motivació intrínseca de l’alumnat, per la via d’activar les seves emocions i aprofitar el seu raonament de sentit comú.

INSCRIPCIÓ (fins al 22 de març)

Adreçat a professorat de ciències de l’ESO
Formadora: Fina Guitart
Lloc: Laboratori de Ciències. Facultat d’Educació. UAB

Continguts:
Presentació dels materials d”aula del projecte i les activitats d’aprenentatge que es proposen.
Reflexió sobre les dificultats més corrents a l’hora de motivar l’alumnat perquè s’impliqui activament en l’aprenentatge de les ciències, i també sobre com el professorat hi pot ajudar.
Discussió dels possibles obstacles que podem trobar a cada centre i les característiques d’una avaluació que ajudi a aprendre, tots ells aspectes centrals en l’aprenentatge de les ciències.

Calendari:
Sessió 1, dimecres  22/03/2023