Segell de Bones pràctiques per a la Biblioteca escolar de l’Escola Sant Miquel

La Biblioteca escolar de l’Escola Sant Miquel , amb la mestra Montserrat Orozco com a  coordiandora, ha aconseguit un segell de Bones pràctiques per l’activitat ” Dia de les Biblioteques escolars 2023″. El segell de bones pràctiques què otorga la xarxa de Bilbioteques escolars de Catalunya ( Departament d’Educació) pretén fer difusió de bones pràctques educatives en les BE.

En concret aquesta activitat treballa la Línia 3: La biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre, què estableix la xarxa.

Els objectius són:

Promoure l’hàbit lector i el gust per la lectura tot relacionant-ho amb esdeveniments culturals de la ciutat.
Treballar la tipologia textual en el marc del currículum escolar.
Promoure i visibilitzar la Biblioteca escolar com a agent cultural de la comunitat educativa

Per llegir l’article complet: Dia de les Biblioteques escolars 2023

Per visualitzar el segell de Bones pràctiques: Segell de Bones pràctiques