Segell de Bones pràctiques a la Biblioteca Escolar de l’escola Sant Miquel

La Biblioteca escolar de l’escola Sant Miquel de Cornellà ha rebut el segell de  Bones pràctiques de la Xarxa de Biblioteques Escolars de Catalunya per “DONES POESIA:el gust per la lectura  amb perspectiva de gènere“.

El Segell de Bones pràctiques s’otorga per tal de complir els següents objectius:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

DONES POESIA:el gust per la lectura amb perspectiva de gènere  és un projecte impulsat per Montserrat Orozco Cees, mestra i coordinadora de biblioteca de l’escola Sant Miquel què té com a objectiu:

• Fomentar la lectura de poesia
  • Conèixer referents femenines d’escriptores contemporànies
  • Treballar la coeducació i perspectiva de gènere

El segell s’ha otorgat en el marc de la línia de treball: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Aquí podeu llegir l’article complet del  SEGELL BONES PRÀCTQUES i l’article DONES POESIA:el gust per la lectura amb perspectiva de gènere escrit per la mestra de l’escola Sant Miquel .