L’escola Abat Oliba de Cornellà obté un segell de Bones Pràctiques en Biblioteca Escolar

La  coordinadora Elisenda Garcia ,de la  Biblioteca de l’escola Abat Oliba de Cornellà de Llobregat, capitaneja el projecte “Taller de contes i minimons a l’Escola Abat Oliba”  i ha obtingut el segell de bones pràctques educatives en la Biblioteca escolar en la línia de treball: “La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector”.

Aquest segell indica que l’experiència compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Els objectius de “Taller de contes i minimons a l’Escola Abat Oliba”  són:

• Unir el món dels contes amb una necessitat essencial dels infants, com és el joc.
  • Estimular el llenguatge verbal (expressió i comprensió orals) a través del joc amb minimons.
  • Transmetre valors positius vers la lectura i el món literari.

Llegiu l’article aquí:  Taller de contes i minimons

Podeu visitar també la pàgina de les Biblioteques escolars de Catalunya:  Bones pràctiques