Premis als millors Treballs de Recerca dels instituts de Sant Joan Despí

El passat dimarts 11 de maig, l’Ajuntament de Sant Joan Despí va entregar els guardons de la XVI edició dels Premis Treballs de Recerca 2021 que distingeixen els millors treballs d’investigació que han realitzat els i les estudiants de batxillerat dels instituts de Sant Joan Despí.

Donada la situació de pandèmia per la COVID-19, els premis es van entregar telemàticament per videoconferència, amb la participació de l’alumnat premiat, representants dels centres educatius, membres del jurat i representants de l’Ajuntament.

Els Premis Treballs de Recerca reconeixen l’esforç i la dedicació de l’alumnat, tot posant en valor la recerca i de la tasca investigadora. Es divideixen en tres àmbits: Ciutat; Científic i Tecnològic, i Ciències Socials, Arts i Humanitats. A la XVI edició hi han concorregut alumnes de batxillerat de l’INS Jaume Salvador i Pedrol, de l’INS Francesc Ferrer i Guàrdia i de l’Ateneu Instructiu.

Els treballs premiats enguany són:

Àmbit de Ciutat:
-El primer premi ha estat per a Canviar la dieta o canviar de planeta. Anàlisi i proposta de millora dels menús escolars de Sant Joan Despí, de Sara T. de l’Ateneu Instructiu.
-El segon premi, per a Arrels de Les Planes, passat i present d’un poble, d’Arnau R. de l’INS Francesc Ferrer i Guàrdia.

Àmbit Científic i Tecnològic:
-El primer premi ha estat per a Addictes als ultraprocessats?, d’Aleix S. de l’INS Francesc Ferrer i Guàrdia.
-El segon, per a Smart Classroom, de Xènia M. de l’INS Jaume Salvador i Pedrol.
-I un accèssit per a Objectiu: el mar. Estudi etològic de tortugues babaues residents al CRAM, de Cristina M.

Àmbit Ciències Socials, Arts i Humanitats:
-El primer premi ha estat per a Un viatge per la ment. La creació de l’àlbum il·lustrat infantil, de Mireia P. de l’Ateneu Instructiu.
-I el segon premi, per a Beauty ideals of european and asian women, de Yana C. de l’INS Jaume Salvador i Pedrol.

Més informació publicada a l’Ajuntament de Sant Joan Despí

Publicació dels treballs i vídeos