Inscripcions Itineraris Artístics Autoplanificats 2, 3, 4 i ODS

Seguint amb l’oferta formativa certificable extraordinària que el Departament d’Educació posa a disposició del professorat durant el maig-juny-juliol 2020, s’ofereixen nous cursos de l’àmbit artístic.

Els Itineraris Artístics Autoplanificats són un model de formació autogestionada que apodera al professorat a dissenyar els recorreguts de formació a partir de la selecció de les càpsules formatives que més s’adapten a les seves necessitats. D’aquesta manera, cadascun dels itineraris resultants serà diferent i més personalitzat als interessos de cadascú en funció de les càpsules que hagi escollit.

2n període d’inscripcions: 15 a 25 de maig / adjudicacions 27 de maig / realització del curs: 5 de juny a 5 de juliol
· Itineraris Artístics Autoplanificats-2 (inscripció i informació)

3r període d’inscripcions: 1 a 9 de juny / adjudicacions 11 de juny / realització del curs: 12 de juny a 12 de juliol
· Itineraris Artístics Autoplanificats-3 (inscripció i informació)
· Itineraris Artístics Autoplanificats-4 (inscripció i informació)
· Itineraris Artístics ODS -1 (inscripció i informació)

Les formacions s’adrecen a professorat de tots els nivells educatius, tenen 30h de durada i acrediten el perfil professional d’Educació visual i plàstica. Els cursos dels Itineraris Artístics no són consecutius, sinó complementaris. Per tant, es pot seguir l’ordre que l’usuari desitgi en funció dels interessos personals.

En aquests cursos es pretén aprofundir en el coneixement dels continguts clau de l’àmbit artístic i en les metodologies basades en les arts fent èmfasi en el treball transdisciplinar, internivell i globalitzador dels coneixements a través del fil conductor de l’àmbit artístic.

Itineraris Artístics ODS-1 comparteix els objectius de la resta de cursos però n’afegeix un d’específic consistent en buscar els nexes de connexió dels ensenyaments artístics amb els Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS). El curs es proposa proporcionar recursos pràctics i aplicables a l’aula vers el desenvolupament mundial sostenible: eradicar la pobresa, lluitar contra la desigualtat i la injustícia, posar fre al canvi climàtic, treball de la salut i el benestar, vetllar per les energies netes, l’acció climàtica i el consum responsable, entre altres.


Més informació a: