Inscripció Recupera les receptes de Halloween robades! Reptes matemàtics a la Setmana de la Ciència 2020

Amb motiu de la setmana de la ciència enguany la Gimcana matemàtica, de Sant Joan Despí pels nivells educatius de 6è i 1r de l’ESO, se celebrarà de forma virtual. El Senyor/a Halloween està molt trist perquè aquest any, que hauria pogut fer tranquil·lament les receptes a casa degut al confinament, les hi han robat.

Necessita l’ajuda dels millors detectius per recuperar-les i poder cuinar!

Receptes RobadesPer poder recuperar les 8 receptes l’alumnat haurà de superar tants reptes com ingredients tenen les receptes. Cada repte  portarà a un ingredient i el conjunt de tots els ingredients permetrà recuperar la recepta.

El professorat comptarà amb una guia del joc (mecanisme), reptes per a l’alumnat i solucionari.

Necessitats pel part del centre

• Tenir ganes de jugar, desxifrar reptes matemàtics per passar una bona estona
  • Distribució de l’aula en grups
  • 1 ordinador com a mínim amb connexió a internet