Magic T-shirt. Samarreta per veure l’interior del cos humà

Alumnat de l’Escola Bernat Metge utilitzant la samarreta.

Video per veure com funciona

Aquestes samarretes permeten, a través d’un mòbil o una tauleta, fer-nos una idea de com és l’interior del nostre cos. Els pulmons, el cor, l’estomac,… Gràcies a la realitat augmentada podem entendre millor com interactuen els diferents aparells del nostre cos.

Com funciona la samarreta màgica?

Un cop t’hagis possat la samarreta, descarrega l’aplicació a un telèfon o tauleta. L’aplicació està en català, castellà, anglès i altres idiomes. Enfocant cap a la persona que porta la samarreta l’alumnat podrà veure com és l’interior del cos i podrà:

1. Explorar els diferents sistemes del cos humà per separat: ossi, muscular, respiratori, circulatori, digestiu, urinari i limfàtic.
  2. Conèixer el nom de cada òrgan.
  3. Capturar fotografies per desar-les i observar-les després.

Aquest recurs consisteix en dues samarretes, una de talla infantil i una de talla adult però que també es poden posar els infants.