XVI Jornada Tothom Educa, es celebrarà el dissabte 26 d’abril i té per objectiu avançar en el concepte de corresponsabilitat per part dels diversos sectors de la comunitat educativa (famílies, docents i altres professionals i agents de l’educació a la ciutat) i fomentar-ne la participació.
Enguany, la jornada es desenvoluparà sota el títol “L’ús de pantalles en infants i adolescents. Una missió de ciutat per garantir el benestar digital”.
PROGRAMA DE LA JORNADA
9:00 h Rebuda institucional i presentació de l’informe del Grup de Treball de Benestar digital i bon ús de pantalles de la Taula Local d’Infància i Adolescència del Prat de Llobregat.
10:00 h Taula Rodona: “L’ús de pantalles en infants i adolescents. Una missió de ciutat per garantir el benestar digital” amb membres dels diferents sectors i serveis d’infància i adolescència de la ciutat.
10:30 h Pausa – cafè
11:00 h Treball de grup al voltant de les accions detallades a l’informe presentat, amb la participació de l’alumnat de 3er i 4rt de la ESO del Servei comunitari de l’Institut Escola Pepa Colomer.
13:30 h Cloenda
Inscripció prèvia i petició de ludoteca a través del següent formulari, a la web www.elprat.cat/pratfamilies o per telèfon al 933790050



