Setmana de la Ciència 2016

20161116_1030152En el marc de  la Setmana de la Ciència 2016, el dimecres 16 de novembre al Cèntric, Espai Cultural, el Centre de Recursos Pedagògics del Prat  va organitzar dues xerrades-col.loqui, amb l’assistència de 500 alumnes de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat dels centres de secundària de la ciutat.

• L’enigma quàntica per Alba Cervera, Física, Astrofísica, Física de partícules i Cosmologia i doctorant de la Universitat de Barcelona.
  • El que diuen els nombres per Martín Sombra, Research Professor (ICREA) i Professor Associat de la universitat de Barcelona.

Els investigadors van explicar la seva tasca tant des del vessant científic com humà i les perspectives de treball i investigació que s’obren per als estudiants de ciències físiques i matemàtiques.

Durant la Setmana de la Ciència 2016 el Departament d’Ensenyament, conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació,  planifica més d’un centenar de conferències adreçades a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat. L’objectiu fonamental es despertar i potenciar l’interès del jovent vers la ciència i la tecnologia.