Prova Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques

La prova Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) està adreçada a tots els nivells des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat. Té format de joc-concurs i el seu objectiu és que els alumnes dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics. La participació en aquesta prova pot ser una bona oportunitat per introduir a l’aula unes matemàtiques diferents a les habituals i treballar, de forma lúdica i innovadora, aspectes referents a les competències associades a la resolució de problemes.

La inscripció estarà oberta des del 15 de novembre de 2018 fins al 18 de gener de 2019La prova es durà a terme el 21 de març de 2019. S’ha dividit en tres tipus:

• Cangur primària: 5è i 6è de primària. Els alumnes fan la prova en el seu centre.
  • Cangur123: alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. Els alumnes fan la prova en el seu centre.
  • Cangur 4t d’ESO i Batxillerat: es manté el format tradicional i els centres s’agrupen en seus per fer la prova.

Podeu trobar tota la informació sobre les proves cangur a la web: www.cangur.org