III Jornada d’intercanvi d’experiències #aquiproubullying

El proper dissabte 3 de juny tindrà lloc la III Jornada d’Intercanvi d’Experiències #aquiproubullying, de 10 a 13:30 hores, en format presencial al Citilab de Cornellà de Llobregat.

Us demanem que en feu difusió per tal que tothom que tingui interès hi pugui participar, donat que cal fer inscripció prèvia abans del 31 de maig.

En aquesta jornada es presentaran 4 experiències de diferents centres que participen del programa #aquiproubullying. Aquest programa promou el benestar emocional de l’alumnat, la implicació individual i col·lectiva en la millora de la convivència i la sensibilització envers l’assetjament escolar. A banda, promou estratègies de detecció i pautes per a l’abordatge de situacions d’assetjament i ciberassetjament escolar.

En acabar hi haurà un taller formatiu “Acompanyament relacional per l’abordatge del bullying”, a càrrec del Jan i el Rikki del grup musical Xiula, en el qual es facilitaran eines i recursos de gestió emocional per a la creació d’espais de confiança que millorin la convivència. Posaran a l’abast dels docents les dinàmiques que utilitzen en els seus tallers i que van donar com a fruit la cançó de la celebració del Dia internacional contra l’assetjament escolar

📅 Dissabte 3 de juny

📍 Citilab de Cornellà (vegeu mapa)

🕣 de les 10 hores a les 13’30 hores