Student Awards 2021. Inscripcions obertes!

mSchools Student Awards és un concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

La 8ª edició del concurs tindrà lloc el pròxim 17 de juny en un espai firal virtual que acollirà l’exposició i presentació dels projectes finalistes i la cerimònia de lliurament de premis.

L’espai es composarà d’una zona de fira amb estands virtual on s’exposaran els continguts dels diferents projectes i d’unes sales virtuals on els equips finalistes podran presentar virtualment els seus treballs al jurat i a tot el públic assistent.

Vols participar-hi amb la teva escola? T’expliquem tot el que has de saber!

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats:

App Education

L’objectiu d’aquesta modalitat és desenvolupar projectes d’aplicacions mòbils que ofereixin solucions a problemes reals.

📅 Període d’inscripció i lliurament de projectes: del 3 al 19 de maig de 2021

Mobile History Map

L’objectiu d’aquesta modalitat és promoure els projectes desenvolupats pels alumnes i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que fomenta el treball per projectes, l’aprenentatge-servei i les competències digitals dels alumnes, mitjançant el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.).

ℹ️ Bases del concurs

📅 Període d’inscripció i lliurament de projectes: del 28 d’abril al 12 de maig de 2021

Scratch Challenge

L’objectiu d’aquesta modalitat és promoure l’aprenentatge del llenguatge de programació mitjançant la realització de projectes en llenguatge Scratch, fomentant així el desenvolupament del pensament computacional i de  les competències digitals dels alumnes.