Sant Jordi a Sant Cosme 2023

El proper divendres 21 d’abril es durà a terme la celebració de la diada de Sant Jordi al barri de Sant Cosme, que es realitzarà al carrer Riu Llobregat 92 (davant L9), i on podreu gaudir de diferents activitats per a totes les edats:

• Conta Contes (titelles, lectures teatrelitzades, contes per a petits i grans) amenitzat per les Dones Sàvies, l’entitat Amics Pota Blava, Comunalitat Benviure i els alumnes de 4rt de l’escola Jaume Balmes.
  • Taller de Punts de llibre realitzats amb la tècnica del collage dinamitzat per l’escola Dumbo.
  • Partides d’escacs per a tots els públics dinamitzat pels alumnes de 6è de l’escola Jaume Balmes.
  • Espai de jocs per ambients dinamitzat pels alumnes de 5è de l’escola Jaume Balmes.
  • Dinamització del Projecte Pregunta per part de l’institut Escola Pepa Colomer.
  • Creació del diccionari de Sant Cosme dinamitzat per l’SPAI
  • Gimcana “A l’Abril, paraules mil” dinamitzat per l’equip de Sant Cosme.
  • BookCrossing, intercanvi de llibres i recomanacions literàries dinamitzat pel Servei Educatiu del Prat.

🗓 divendres 21 d’abril
🕛 de 10 a 12 h.
📍 C/Riu Llobregat 93

Us animem a gaudir d’aquest gran dia!