Resolució per a l’acreditació de la Competència Digital Docent (CDD)

Us informem de la publicació de la Resolució, de 3 de febrer de 2023, per la qual es defineixen les modalitats i els procediments d’acreditació de la competència digital docent (CDD).

El col·lectiu docent podrà acreditar algun dels sis nivells de CDD: A1 i A2 (nivell d’iniciació i coneixement), B1 i B2 (nivell intermedi amb evidències d’implementació a l’aula) i C1 i C2 (nivell avançat amb lideratge). S’estableixen dos procediments per obtenir el document acreditatiu:

  • d’ofici (el document acreditatiu de la CDD es podrà descarregar més endavant a la secció “La meva formació” de l’espai XTEC i al portal ATRI),
  • i mitjançant una sol·licitud a petició de la persona interessada a través del lloc web Acreditació de la competència digital docent del Departament d’Educació (l’obertura del termini per a presentar les sol·licituds s’anunciarà al mateix lloc web).

⚠️ Encara no s’ha activat cap dels dos procediments!

 

📑 Accés a la resolució

 

❓ Consultes sobre la CDD

Per a més consultes de validesa de cursos o dubtes sobre el procés, recordeu que el Departament d’Educació ha creat una oficina d’informació per atendre els dubtes del professorat respecte l‘acreditació i reconeixement de la Competència Digital Docent. Amb aquesta finalitat s’ha habilitat:

  • 📧 un correu electrònic info_cdd.educacio@gencat.cat per resoldre les qüestions sobre aquesta temàtica,
  • ☎️ una línia telefònica a partir de la locució inicial de trucada als Serveis Centrals del Departament (935516900, opció 7)

 

📘 Marc de referència de la CDD

Cliqueu sobre les imatges per consultar el contingut associat.