Nou portal “Tria educativa”. Ensenyaments postobligatoris: oferta i preinscripció curs 2021-2022

Us presentem el nou portal “Tria educativa” en el qual es recull tota l’oferta unificada dels diferents ensenyaments postobligatoris en un únic espai web.  S’hi poden trobar els continguts de tots els estudis, els requisits d’accés, així com les sortides acadèmiques i professionals.

Educació infantil, primària, ESO… I ara què? Ha arribat el moment de triar! A triaeducativa.gencat.cat trobaràs tota la informació que necessites per escollir l’opció que més s’ajusta als teus interessos. Conèixer l’oferta formativa et permetrà relacionar les teves preferències i habilitats amb les professions que ofereix l’entorn social i laboral.

L’aprenentatge t’acompanya al llarg de tota la vida i et dona les claus per dibuixar el camí per on vols avançar. Hi ha tants camins com persones. T’ajudem a traçar el teu?

Preinscripció curs 2021-2022

De la mateixa manera que els ensenyaments obligatoris, la preinscripció serà totalment electrònica, de tal manera que es pugui fer en qualsevol hora del dia, i des de qualsevol dispositiu, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon mòbil.

La presentació de sol·licituds de preinscripció per als ensenyaments postobligatoris serà: de l’11 al 17 de maig en el cas de batxillerat, cicles de grau mitjà d’FP i d’arts plàstiques i disseny; i del 25 al 31 de maig en el cas dels cicles de grau superior d’FP i d’arts plàstiques i disseny.

Pel que fa al període de matriculació, els alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau mitjà podran fer la matrícula del 12 al 16 de juliol –els pendents de l’avaluació batxillerat de setembre, serà del 7 al 10 de setembre. Els dels cicles de grau superior d’FP, entre el 19 i el 23 de juliol.