Jornada virtual “La Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva” (28 de juny i 5 de juliol de 2021)

La II Jornada virtualLa Lectura Fàcil, un recurs per a l’escola inclusiva“, organitzada pel programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Educació i l’Associació Lectura Fàcil, tindrà lloc els propers 28 de juny i 5 de juliol.

Els objectius de la jornada són descobrir la Lectura Fàcil com a eina per potenciar les habilitats lectores i fomentar el gust per la lectura, conèixer experiències d’èxit en l’ús de materials de Lectura Fàcil a l’aula, explorar propostes i activitats per complementar la lectura, dins i fora de l’aula, i conèixer pautes i estratègies per dinamitzar grups de lectura.

📅 28 de juny + 5 de juliol de 2021

🕘 de 9’00 a 11’30 hores

ℹ️ programa de la jornada

📝 inscripcions

Les persones inscrites rebran l’enllaç d’accés a la plataforma per correu electrònic.