INSCRIPCIÓ A MEDUTARRACO23

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de 15 docents coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona i l’Ajuntament de Tarragona  amb la col·laboració del programa mSchools de la GSMA, Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili i l’Autoritat Portuària de Tarragona.

Es tracta d’un projecte de georeferenciació multicompetencial que esdevé una situació d’aprenentatge amb el suport dels dispositius mòbils. En aquest l’alumnat haurà de mobilitzar els seus coneixements, les seves habilitats i capacitats d’observació, raonament i pensament crític: uns sabers que els permetran solucionar els reptes que se’ls presenten. Triant un dels tres itineraris podran aprendre a utilitzar els sabers per solucionar les necessitats plantejades durant la ruta lligada a elements d’interès patrimonial.

El projecte va dirigit a estudiants de primària, ESO, batxillerat, Cicles i també adults i famílies.

La inscripció romandrà oberta fins el 30 d’abril.

Per a més informació i inscripcions feu clic al següent enllaç.