CONCURS EDUCATIU JOVES I MOBILITAT #16a EDICIÓ

El RACC i el Servei Català de Trànsit presenten una nova edició del concurs Joves i Mobilitat, amb l’objectiu de destacar alguna acció, projecte o activitat desenvolupada pels centres escolars a l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària. Per l’edició d’enguany es planteja el repte: Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats.

El concurs va dirigit a alumnes de secundària, batxillerat, CFGM i IFE. Nois i noies de 12 a 18 anys de casals de joves o centres de lleure, i hi poden participar individualment o bé en equips de fins a 4 components.

Les modalitats del concurs són: Anunci gràfic. // Vídeo per a Instagram. // Projecte de millora de seguretat viària.  // Projecte educatiu en mobilitat segura (centres).

La data per presentar els treballs s’ha ampliat fins al 30 d’abril.

Per a més informació i inscripcions feu clic en aquest enllaç