Aula CRAM. Programa educatiu 2020-2021

Caminem junts per un mar més sostenible!

Us presentem el programa educatiu que la Fundació per a la conservació i recuperació d’animals marins (CRAM) ofereix per aquest curs 2020-2021, i que pretén apropar als centres educatius i a l’alumnat el compromís vers la conservació de la vida marina.

Programa presencial

Descobreix les activitats que s’ofereixen a les mateixes instal·lacions de la Fundació CRAM per a cada nivell educatiu.

| Accés al catàleg d’activitats presencials |

AulaCRAM a l’escola

Aquest nou programa complementa i enriqueix el programa d’activitats presencial a la Fundació CRAM. El programa “AulaCRAM a l’escola” ofereix dues modalitats:

• Venim a l’escola!

Un/a educador/a del CRAM es desplaça a l’aula del vostre centre a fer l’activitat que seleccioneu.

• AulaCRAM virtual

Un/a educador/a del CRAM dinamitza la xerrada que escolliu per al vostre alumnat, des de la plataforma virtual que utilitzeu.

| Accés al catàleg d’activitats virtuals |