9es Jornades d’Aprenentatge Servei

El Centre Promotor d’Aprenentatge Servei convoca, des de la seva creació i de forma biennal, un espai de trobada, reflexió i diàleg entre persones que, com a professionals o com a voluntàries, estan interessades i treballen en projectes d’aprenentatge servei.

Sota el títol “ApS, aprendre amb compromís”, es vol reivindicar aquest valor com central de qualsevol proposta educativa, i subratllar com els projectes d’aprenentatge servei esdevenen un espai òptim perquè les persones participants creixin en ell.

Per parlar-ne, es comptarà  amb un programa divers en el qual tothom hi podrà trobar activitats que responguin a les seves necessitats o interessos: ponència de reflexió, tallers pràctics sobre experiències de desenvolupament curricular en aprenentatge servei, un espai per escoltar les veus de l’alumnat que compartirà les seves reflexions sobre els seus aprenentatges i algun moment de participació activa.

🗓 Divendres 19 de maig de 15:30 a 20:00
📍 Universitat de Barcelona – Edifici Històric. Gran via de les Corts Catalanes 585. Barcelona.

Per accedir al programa i formalitzar la inscripció  feu clic al següent enllaç.