9 de febrer. Dia de la internet segura. Més digitals i protegits que mai

La transformació digital que han experimentat les escoles durant els darrers anys s’ha vist multiplicada de manera exponencial amb l’impacte de la pandèmia de la covid-19. La tecnologia hi ha entrat de manera encara més extensa, no només presencialment a l’aula sinó també a través de la docència virtual derivada de la situació sanitària.

En aquest context, és necessari que els docents tinguin una capacitació digital que els permeti utilitzar aquestes eines de manera segura, tant des del punt de vista personal com des del punt de vista col·lectiu.

Coincidint amb el Dia de la Internet Segura, l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya, a través del Programa Internet Segura, ha preparat una sèrie de materials perquè docents i alumnes puguin esdevenir persones digitalment protegides.

Més informació a Dia de la Internet Segura 2021.