25a Jornada d’Orientació Acadèmica i Professional del Prat

El 29 de Març de 2023 es realitza la 25a Jornada d’Orientació Acadèmica i Professional (JOAP).

Les JOAP fa 25 anys que se celebren, amb l’objectiu de complementar la tasca orientadora que es realitza en els centres educatius. Aquestes jornades estan adreçades principalment a l’alumnat de 2n de batxillerat del municipi que es troba en un moment de transició i ha de decidir quins estudis superiors cursar.

Aquestes jornades estan organitzades pels departaments d’Educació i de Joventut de l’Ajuntament del Prat de Llobregat en col·laboració amb els instituts de batxillerat i formació professional del municipi, l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) i el Centre de Formació d’Adults Terra Baixa.

Enguany, la 25a Jornada d’Orientació Acadèmica i Professional es portarà a terme el dia 29 de març, de 8.30 a 14 h, en el Cèntric Espai Cultural (pl. de Catalunya, 39-41, El Prat de Llobregat).

Què podràs fer durant la JOAP?