18è Fòrum de treballs de recerca “Ciutat del Prat”

El passat 15 d’abril vàrem celebrar el 18è Fòrum de treballs de recerca “Ciutat del Prat” organitzat conjuntament entre el CRP del Prat i l’Ajuntament del Prat, i amb la col·laboració de les coordinacions pedagògiques dels quatre instituts públics del municipi que imparteixen Batxillerat (Institut Baldiri Guilera, Institut Estany de la Ricarda, Institut Ribera Baixa i Institut Salvador Dalí).

L’acte va tenir lloc al Centre cívic Sant Jordi – Ribera Baixa, tot i que enguany s’ha realitzat a porta tancada degut a les actuals restriccions de la Generalitat per alerta sanitària pel Covid-19. No obstant això, aquest va ser enregistrat per tal que tota la comunitat educativa del Prat pugui visualitzar-lo en diferit. La inauguració de l’acte va anar a càrrec del Sr. Lluís Mijoler, Alcalde del Prat de Llobregat, i de la Sra. Sònia Fernández, Inspectora del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Els objectius del fòrum de treballs de recerca són els següents:

• Potenciar les activitats de recerca que fa l’alumnat de batxillerat en general i especialment les que fan referència al medi local.
  • Donar a conèixer a la comunitat educativa i a la ciutadania en general els treballs d’investigació  que es duen a terme als instituts del Prat.
  • Promoure les habilitats comunicatives i argumentatives de l’alumnat.

Us convidem a consultar la relació de treballs de recerca seleccionats pel jurat en aquest article del web de l’Ajuntament.

Enhorabona a tot l’alumnat de 2n de batxillerat que heu participat en la mostra i un agraïment per a tots els tutors i tutores i les famílies que els heu acompanyat en aquest intens camí.