AMiC 2021-2022

Programa del curs 2021-2022

Joseph Beuys és un dels grans noms de l’art del segle XX. És recordat per les seves escultures i happenings, que tenien sempre una perspectiva política, de qüestionament i revisió de la societat. Beuys també és conegut per ser un dels cofundadors del moviment Fluxus, la xarxa internacional d’artistes, compositors i dissenyadors que van lluitar contra l’objecte artístic tradicional entès com una mercaderia, i van posar l’exploració artística i l’activisme social i polític al centre de la seva obra.

Aquest curs, la proposta és desenvolupar un projecte artístic contemporani al voltant del descobriment de l’obra d’aquest reconegut artista, la seva relació amb la figura de Sant Ignasi de Loiola i com tot plegat està relacionat amb la ciutat de Manresa.

Centres participants:

• Escola Vall de Nèspola (Mura)
  • Escola Rellinars (Rellinars)
  • Escola L’Esqueix (Monistrol de Calders)
  • Institut Cardener (Sant Joan de Vilatorrada)
  • Institut Bages Sud (Castellbell i el Vilar)
  • Escola Diocesana (Navàs)
  • Institut Lacetània (Manresa)
  • Institut Manresa Sis (Manresa)
  • IE Sant Jordi (Navàs)