Estrategies de resolucion d’un problèma

ESTRATÉGIES DER ANALISI CRITIC DERA REALITAT
Estudi de casI En tot observar d’auti modèus damb similituds, observar quini elements se poirien profitar entà resòler era situacion
Mapes conceptuaus Organizar era informacion damb que compdam entà poder restacar e estructurar eth coneishement qu’auem
Role Playing  En tot representar ua situacion ficticia, dramatizam  encastres entà obtíer informacions des d’auti punts de vista
Dilemes moraus Rasoament de prepauses a compdar de valors pròpris e des auti.
ESTRATÈGIES D’INDAGACION E BASTIMENT CONJUNT DETH CONEISHEMENT
Trebalh per projèctes Damb aguesta prepausa se cerque fomentar en escolanat un aprenedisatge centrat enes motivacions personaus, es interessi a on er alumne se plantege quina informacion li cau, coma cercar-la e coma interpretar-la.
Webquest Tecnica de recerca d’informacion e categorizacion dera informacion obtenguda e bastir eth coneishement damb tot eth procés.
Grup d’investigacion Tecnica de trebalh a on se diversifiquen es ahèrs e era recerca d’informacion. Era tecnica se base en grops guidats pes sòs interesi  que planifiquen es ahèrs en tot despartir-les.
ESTRATÉGIES D’APRENEDISSATGE PERSONALIZAT
Cooperatiu per
experts
Ei ua tecnica de resolucion a on grops eterogenis se responsabilizen individuaument d’aspèctes en foncion des sues abilitats o fortaleses entath benefici conjunt deth grop.
Tutoria entre
iguals
Ei ua tecnica ena qu’er escolanat forme parelhes a on un des membres assomís eth ròl de tutor e e er aute de tutorizat, toti dus an coma objectiu  er aprenedissatge compartit.
Treball
cooperatiu
Ei ua tecnica que partís dera organizacion dera classa en petits grops qu’an coma objectiu era resolucion des ahèrs prepausadi e der apringondiment en procés d’aprenendissatge.
ESTRATÉGIES ENTARA TRANSFORMACION SOCIAU E COMUNITARI
Campanha de
sensibilizacion
Observar en grop quini son es besonhs d’un procés d’aprenedissatge e organizar ua campanha de coneishement de sò que hèm e entà qué ac hèm
Aprenedissatge
Servici
Organizar en aprenedissatge damb er objeciu d’aufrir un benefici sociau entà sajar d’incidir en aspèctes que pòden milhorar era vida des persones.

ESTRATÉGIES PARTICIPATIUES
Assamblea Aguesta tecnica aufrís era possiblitat de milhorar er aprenedissatge a compdar dera expausicion publica des pròpris pensaments e escotar es opinions des auti.
 Forum Expausicion d’idies e exposicions sus tematiques.
Dialog dirigit Ua discussion de grops se definissen coma ua conversa planificada e dessenhada en un ambient dirigit, realizada per grops de 7 a 10 persones e guidades per un moderador.
Philips 6/6 En grops de 6 persones se nomente un coordinador/a . toti an ua menuta entà expausar era opinion (sies persones, 6 menutes. En ua reflexion posteriora es coodinadors des grops liegen es arguments generadi en grop e en tauleu s’extrèn es conclusions.
ESTRATÉGIES DE DESVOLOPAMENT PERSONAU
Diari personau Ei ua tecnica que prebotge eth desvolopament de responses creatiues en tot fomentar era autoestima e deishar constància ds ahèrs, activitats e exercicis.
Autobriografia Ei ua tecnica que combine era redaccion personau de tèxtes autobiografics damb era lectura e comentari  en grop en tot ajudar a registrar corredèrs vitaus e experiéncies qu’ajuden en aprendissatge.
Enfocaments socioafectius Ei ua tecnica de descripcion d’emocions que genre er aprenedissatge, atau coma era conscienciacion en procés de resolucion de naues situacions.