ESTRATÉGIES DER ANALISI CRITIC DERA REALITAT
Estudi de casI | En tot observar d’auti modèus damb similituds, observar quini elements se poirien profitar entà resòler era situacion |
Mapes conceptuaus | Organizar era informacion damb que compdam entà poder restacar e estructurar eth coneishement qu’auem |
Role Playing | En tot representar ua situacion ficticia, dramatizam encastres entà obtíer informacions des d’auti punts de vista |
Dilemes moraus | Rasoament de prepauses a compdar de valors pròpris e des auti. |
ESTRATÈGIES D’INDAGACION E BASTIMENT CONJUNT DETH CONEISHEMENT
Trebalh per projèctes | Damb aguesta prepausa se cerque fomentar en escolanat un aprenedisatge centrat enes motivacions personaus, es interessi a on er alumne se plantege quina informacion li cau, coma cercar-la e coma interpretar-la. |
Webquest | Tecnica de recerca d’informacion e categorizacion dera informacion obtenguda e bastir eth coneishement damb tot eth procés. |
Grup d’investigacion | Tecnica de trebalh a on se diversifiquen es ahèrs e era recerca d’informacion. Era tecnica se base en grops guidats pes sòs interesi que planifiquen es ahèrs en tot despartir-les. |
ESTRATÉGIES D’APRENEDISSATGE PERSONALIZAT
Cooperatiu per experts |
Ei ua tecnica de resolucion a on grops eterogenis se responsabilizen individuaument d’aspèctes en foncion des sues abilitats o fortaleses entath benefici conjunt deth grop. |
Tutoria entre iguals |
Ei ua tecnica ena qu’er escolanat forme parelhes a on un des membres assomís eth ròl de tutor e e er aute de tutorizat, toti dus an coma objectiu er aprenedissatge compartit. |
Treball cooperatiu |
Ei ua tecnica que partís dera organizacion dera classa en petits grops qu’an coma objectiu era resolucion des ahèrs prepausadi e der apringondiment en procés d’aprenendissatge. |
ESTRATÉGIES ENTARA TRANSFORMACION SOCIAU E COMUNITARI
Campanha de sensibilizacion |
Observar en grop quini son es besonhs d’un procés d’aprenedissatge e organizar ua campanha de coneishement de sò que hèm e entà qué ac hèm |
Aprenedissatge Servici |
Organizar en aprenedissatge damb er objeciu d’aufrir un benefici sociau entà sajar d’incidir en aspèctes que pòden milhorar era vida des persones. |
ESTRATÉGIES PARTICIPATIUES
Assamblea | Aguesta tecnica aufrís era possiblitat de milhorar er aprenedissatge a compdar dera expausicion publica des pròpris pensaments e escotar es opinions des auti. |
Forum | Expausicion d’idies e exposicions sus tematiques. |
Dialog dirigit | Ua discussion de grops se definissen coma ua conversa planificada e dessenhada en un ambient dirigit, realizada per grops de 7 a 10 persones e guidades per un moderador. |
Philips 6/6 | En grops de 6 persones se nomente un coordinador/a . toti an ua menuta entà expausar era opinion (sies persones, 6 menutes. En ua reflexion posteriora es coodinadors des grops liegen es arguments generadi en grop e en tauleu s’extrèn es conclusions. |
ESTRATÉGIES DE DESVOLOPAMENT PERSONAU
Diari personau | Ei ua tecnica que prebotge eth desvolopament de responses creatiues en tot fomentar era autoestima e deishar constància ds ahèrs, activitats e exercicis. |
Autobriografia | Ei ua tecnica que combine era redaccion personau de tèxtes autobiografics damb era lectura e comentari en grop en tot ajudar a registrar corredèrs vitaus e experiéncies qu’ajuden en aprendissatge. |
Enfocaments socioafectius | Ei ua tecnica de descripcion d’emocions que genre er aprenedissatge, atau coma era conscienciacion en procés de resolucion de naues situacions. |