Plastificadora

Servei de plastificat de documents de fins a un màxim de DIN-A3 i gruix de 3 mm.  Admet bosses plastificables d’entre 75 i 175 micres.

Robòtica educativa: Bee-bots

La maleta Bee-Bots a l’aula està orientada a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària. La maleta compta amb un equipament complert per a una aula de robòtica, amb 6 Bee-bots recarregables, una estació de recàrrega, estores de circuit i targes de circuit. El Bee-bot, és un robot en forma d’abella molt divertit.  Permet poder programar-lo per moure’l. Això vol dir que els alumnes s’inicien en la programació de robots. L’experiència d’aprenentatge amb ell permet treballar alhora aspectes com la lateralitat i la noció espacial, el treball en equip i el respecte, la curiositat i la creativitat.

Hi començaran a treballar les escoles de la comarca amb alumnat d’infantil i Cicle Inicial de Primària

Per trobar informació i recursos AQUÍ