Nou APARADOR de RECURSOS d’experiències de centres educatius

Aquest recull d’experiències de centres de la Xarxa Escoles Verdes es troba classificat per temàtica i també per nivell educatiu per facilitar la seva cerca. 👉AQUÍ.

Pretén posar a disposició del professorat i educador/a ambiental un conjunt d’informació estructurada en format de fitxes que pugui ser inspirador per portar a la pràctica al seu centre. Es tracta d’una font d’informació viva i canviant que s’ha generat a partir de la pràctica d’alguns centres de la Xarxa Escoles Verdes però amb la voluntat d’anar incrementant el seu volum i diversitat.

Si ets un centre i vols compartir la teva experiència, posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic escolesverdes.accioclimatica@gencat.cat.