ABEAM – CONCURS EXTRAORDINARI: EL LOGO DEL GRUP DE DIBUIXOS!

Aquest curs 2021-2022 farà deu anys de la primera edició del concurs de Dibuixos Matemàtics d’ABEAM. Per a celebrar aquesta dècada i alhora donar peu a la seva continuïtat, el Grup de dibuixos d’ABEAM convoca un concurs extraordinari per al disseny d’un logotip que representi el grup, en general, i l’activitat que es genera entorn del Concurs anual, en particular.

La participació és gratuïta, única i pròpia per alumne. Això vol dir que no té cap cost, cada alumne pot presentar un màxim d’una obra i que la inscripció va a càrrec d’un tutor legal o educatiu de l’alumne/a participant. Els alumnes han de cursar entre P3 i 6è de Primària.

Aquí us deixem les bases del concursBases Logo pel Concurs Dibuixos Matemàtics ABEAM

i us recordem que:

Animeu als vostres alumnes, fills i coneguts en edat d’entre 3 i 12 anys a participar-hi!!!

En cas de dubtes: joeneta@gmail.com