Institut Baix Montseny: 2 alumnes de 4rt d’ESO guanyen un premi literari de francès a la UAB

uabEl dimecres 29 de març de 2017, els alumnes de 4rt d’ESO i de 1r de BAT que fan l’optativa de francès van anar a una diada dedicada a l’aprenentatge del francès a la UAB. Diada que culminava amb una entrega de premis del concurs Mots Passants que organitza la universitat cada any.
Les alumnes Andrea Moreno i Bibiana Cassanmagnago van guanyar el primer premi de textos en francès de la categoria cadet (menys de 16 anys)

Aquest concurs consisteix en realitzar un text (individual o amb parella) o un vídeo ( grups de 4 màxim) en francès sobre el tema proposat. Aquest any el tema era l’amor i la cançó. Tots els alumnes van preparar textos i vídeos ajudats per la seva professora de francès.
Van participar-hi uns 30 instituts de Catalunya i uns 550 alumnes.