- ORIENTACIONS inicials alumnat nouvingut Equip LIC Maresme – Vallès Oriental.
- És important connectar aquesta feina amb els usos lingüístics, a més del treball a l’aula ordinària.
- Avaluació inicial: sobre el nivell d’escolarització o per fixar objectius de PI.
- Recursos inicials per idioma
- Models de PI: Primària i ESO.
- Gradació nivells A1-A2: funcions comunicatives, exponents lingüístics i lèxic (per redactar criteris d’avaluació).
- Recursos organitzats en carpeta Drive o per temes (programació macro).
- Nouvinguts des de les diferents matèries: preguntes inicials pautades per millorar la interacció oral amb nouvinguts.
- Nouvinguts des de les diferents matèries: lèxic de les diferents matèries (socials, ciències, educació física i matemàtiques), amb exemples concrets. EN PROCÉS
- Recursos metodològics de Suport Lingüístic i Social
- Recursos maleta d’aula d’acollida Servei Educatiu Vallès Oriental III.
- Recursos digitals
- Formació, a més del Seminari d’aula d’acollida de la zona i el Curs de tutors nous del Servei Territorial.