Recursos per nouvinguts

• ORIENTACIONS inicials alumnat nouvingut Equip LIC Maresme – Vallès Oriental.
  • És important connectar aquesta feina amb els usos lingüístics, a més del treball a l’aula ordinària.

• Avaluació inicial: sobre el nivell d’escolarització o per fixar objectius de PI.
  • Recursos inicials per idioma
  • Models de PI: Primària i ESO.
  • Gradació nivells A1-A2: funcions comunicatives, exponents lingüístics i lèxic (per redactar criteris d’avaluació).
  • Recursos organitzats en carpeta Drive o per temes (programació macro).
  • Nouvinguts des de les diferents matèries: preguntes inicials pautades per millorar la interacció oral amb nouvinguts.
  • Nouvinguts des de les diferents matèries: lèxic de les diferents matèries (socials, ciències, educació física i matemàtiques), amb exemples concrets. EN PROCÉS
  • Recursos metodològics de Suport Lingüístic i Social
  • Recursos maleta d’aula d’acollida Servei Educatiu Vallès Oriental III.
  • Recursos digitals
  • Formació, a més del Seminari d’aula d’acollida de la zona i el Curs de tutors nous del Servei Territorial.