Concurs de contes breus LECXIT

Aquest estiu us necessitem més que mai per fer que els infants siguin els veritables protagonistes de les seves històries i aventures durant l’estiu! Animem als nens i nenes del vostre centre a escriure la seva pròpia història i participar en el concurs de contes breus que organitzem des del programa LECXIT!

El curs 19/20 es va llançar la campanya Guanyem un estiu lector en la qual van participar més de 200 escoles, biblioteques i entitats socials fent possible que més de 10.000 infants i famílies rebessin el seu kit lector per promoure la lectura en el període d’estiu.

📖Aquest kit lector inclou material per promoure la lectura amb família. Un dels materials del kit és un carnet lector amb propostes i activitats per gaudir d’aventures lectores durant l’estiu. A l’enllaç podeu consultar el carnet lector de l’estiu passat. Aquest curs s’està elaborant un nou material més engrescador i dinàmic: un carnet dels i per als infants!

Tal com us esteu imaginant, per poder elaborar aquest carnet lector és necessari que els infants facin volar la seva imaginació i enviïn les seves creacions literàries! Aquestes les s’incorporaran als continguts del nou carnet lector per fer-vos partícips en el seu disseny.

📍Què ens proposen?

• Elaborar contes breus amb els infants. Els escrits han de tenir un màxim de 180 paraules.
  • Seleccionar un màxim de 5 candidatures per presentar en el concurs.
  • Omplir el formulari d’inscripció amb les vostres dades i els escrits dels infants abans del 31 de març. (Que els escrits estiguin signats amb el nom del nen o la nena, l’edat i el curs).

📍Qui pot participar en el concurs?

• Els nens i nenes de 3r a 6è de primària que tinguin ganes d’escriure i fer que altres nens i nenes visquin la lectura a través de les seves paraules!
  • Us podeu presentar tant si sou una escola, una biblioteca o una entitat social.

D’entre totes les propostes presentades, seleccionaran 5 escrits finalistes que seran les històries del carnet lector d’aquest estiu. Les 5 propostes guanyadores rebran un lot de llibres per a l’escola, biblioteca o entitat social que es presenta.

Trobareu tota la informació de les bases del concurs al document adjunt. Per a qualsevol dubte o aclariment podeu escriure’ns a lecxit@fbofill.cat o trucar-nos a 934 588 700.