VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya!

El Departament d’Educació convoca els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquesta vuitena edició referma el camí cap a la consolidació d’una tradició cultural pròpia i arrelada al país, que té com a objectiu principal educar en la sensibilitat, en el gust per escriure i en el gust per llegir.
NOVETATS
  • S’ha incorporat la categoria de poesia.
  • Els treballs presentats, un per categoria, han de ser col·lectius excepte les categories F1, F2, G1 i G2 (poesia i prosa de l’ESO) que hauran de ser individuals. En el cas de ser col·lectius cada centre pot decidir el nombre d’alumnat que hi participa.
  • Cal fer una petita documentació del procés creatiu amb el suport d’imatges, tant dels escrits com del conte visual. Aquesta mostra gràfica es sol·licitarà als centres finalistes de la fase del Servei Territorial, i es podran fer servir a l’acta final de Catalunya.
📣Podeu inscriure-us-hi fins el 15 de febrer.
⏳Properament s’actualitzarà la web de l’xtec i trobareu la informació actualitzada: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/jocsflorals/