XII Jornada a+a+ d’innovació matemàtica a l’Escola Montbui, Caldes de Montbui

L’Escola Montbu ens convida a participar a la XII Jornada “a+a+” 2022 d’innovació matemàtica “Fem bullir les mates”, que faran el 12 de novembre a l’escola Montbui de Caldes de Montbui.

Estan molt il·lusionades de presentar, per fi, després de l’aturada obligatòria per la pandèmia, una nova edició d’aquestes jornades que tenen com a objectiu innovar les mates per transformar l’escola. L’objectiu és que les matemàtiques esdevinguin un permanent bullir contagiós que ajudi a transformar i renovar l’educació de casa nostra.

A la Jornada, sota el nom de “Fem bullir les Mates” es presentaran vint-i-dos tallers amb activitats d’aprenentatge portades a terme a l’aula per membres dels grups a+a+ de tot Catalunya.

Si tens curiositat per compartir amb elles les ganes i il·lusions d’aprendre, el proper dissabte 12 de novembre tens una cita a l’Escola Montbui de Caldes de Montbui. Els tallers que es presentaran, estan adreçats especialment, a mestres d’Educació Infantil i Primària.

Et convidem a inscriure-t’hi a través del formulari adjunt en el díptic informatiu.