VII Edició del programa Recerkids

VOLS FER UN PROJECTE DE RECERCA SOBRE BIODIVERSITAT AMB EL TEU ALUMNAT DE PRIMÀRIA?

Us comuniquem que engeguem la VII edició de Recerkids, un programa organitzat pel Departament de Recerca i Universitats i produït per Eduxarxa, que té com a objectiu apropar la recerca a les aules a través d’un projecte cientific dirigit a alumnat de 5è i 6è de Primària.

Si teniu ganes de treballar el mètode científic amb material didàctic ben pautat i acompanyament durant tot el procés i, a més, voleu compartir els resultats de la vostra recerca amb altres escoles, aquest és el vostre programa!

COM S’ARTICULA EL PROGRAMA?

El programa es divideix en dues fases:
1.  El projecte de recerca a l’aula al voltant de la temàtica d’enguany, que culminarà amb l’elaboració d’un pòster científic, que publicarem al web de Recerkids.

2. El congrés presencial a 4 universitats catalanes (per a aquells centres que obtinguin plaça), on les escoles participants podran compartir els resultats de la seva recerca amb la resta de centres i investigadors i investigadores professionals. A més, podran participar en tallers experimentals i gaudir d’un espectacle científic d’allò més emocionant!

El tema d’aquesta edició és l’estudi de la Biologia i zoologia, concretament, de la biodiversitat i l’afectació de les espècies invasores als ecosistemes.

CALENDARI 2022-2023
Inscripcions: del 22 de setembre al 31 d’octubre de 2022
Projecte de recerca: del 9 de gener al 14 d’abril de 2023
Congressos: maig de 2023 (dates, llocs i format per concretar)

VOLEU SABER EN QUÈ CONSISTEIX EL RECERKIDS?