Nova oferta temporal d’activitats escolars al Museu Municipal

Benvolguts i benvolgudes,

El museu municipal de Montcada participa un any més en el projecte “Memòria en Xarxa”. Memòria en Xarxa és una iniciativa de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona en la qual els diferents museus que hi col·laboren organitzen petites exposicions a l’entorn d’un tema comú.

En aquesta edició 17 museus de la demarcació de Barcelona presentem a les nostres seus una selecció de documents i objectes relacionats amb la reforma en el ensenyament promoguda per la Segona República.

Cada museu participant a la mostra compartida presenta un espai propi singular que es pot visitar físicament en unes dates determinades i que està complementat a través d’una versió virtual de l’exposició “L’escola, llum de llibertat!“. En el cas de Montcada aquesta mini-exposició estarà oberta al públic fins a l’1 d’abril

Per acompanyar aquesta exposició s’ha dissenyat una oferta d’activitats escolars per a educació primària, secundària i batxillerat que podran ser realitzades al museu de Montcada durant el mes de març.

Us adjuntem els dossiers de les activitats amb tota la informació referent a competències, objectius, conceptes, metodologia, durada i materials per si pogués ser del vostre interès.

INFORMACIÓ BÀSICA ACTIVITAT

Destinataris: Primària, secundària i batxillerat.

Durada: 1 hora Lloc: Museu municipal – Casa de la vila. C/ Major, 32.

Preu: 62,5 € Ràtio: grup classe

Termini: Fins l’1 d’abril. Reserves a: museumunicipal@montcada.org