NOU SEMINARI: TUTORES D’AULA D’ACOLLIDA

Ja estan obertes les inscripcions pel Seminari de Tutors/es d’Aules d’Acollida!

La intenció d’aquest seminari és el de proporcionar recursos i orientacions per a l’acollida de l’alumnat nouvingut i les seves famílies.

Els objectius són:

– Analitzar els aspectes que intervenen en el procés d’acollida i integració als centres educatius de l’alumnat nouvingut i en l’atenció a l’alumnat de procedència estrangera que necessita suport per seguir el currículum ordinari.
– Identificar les necessitats dels alumnes i aplicar recursos i estratègies per donar-hi resposta.

I els continguts:

– Procés d’escolarització de l’alumnat de procedència estrangera: acollida inicial, aprenentatge intensiu de la llengua i accés al currículum ordinari.
– Didàctica del català L2 per a l’aprenentatge inicial de la llengua.
– Accés al currículum ordinari: tractament integrat de llengua i continguts, i estratègies de suport docent per a l’aprenentatge efectiu de les àrees i matèries.

Podeu inscriure-us-hi a través d’aquest enllaç.