Conferència de Jaume Funes: “Fer-se preguntes i descobrir els altres. Escola, ciència i ètica”

Conferència de Jaume Funes: “Fer-se preguntes i descobrir els altres. Escola, ciència i ètica”

27 de febrer a les 18:00h al Palau Macaya de Barcelona.

Jaume Funes, psicòleg, educador i periodista, impartirà la conferència “Fer-se preguntes i descobrir els altres. Escola, ciència i ètica” en l’acte de lliurament de premis Ètica i Ciència de la Fundació Víctor Grífols i Lucas.

La xerrada parlarà de com els infants i els adolescents poden transformar la seva curiositat en preguntes i aprendre a trobar les respostes. El seu discurs tractarà també el paper que l’escola juga en aquest procés i com el pensament científic pot ajudar a entendre el món.

Després de la seva conferència, es procedirà a lliurar els Premis Ètica i Ciència per a centres educatius. Els tres projectes guanyadors no es desvetllaran fins el dia l’acte.

En acabar farem un brindis amb els premiats.

27 de febrer a les 18h
Palau Macaya