1a sessió TUTORES AULA d’ACOLLIDA

El passat dimecres 23 de novembre va ser el tret de sortida de la tercera edició del seminari de tutores i tutors d’aula d’acollida del territori. L’escola Gassó i Vidal de Ripollet va acollir la primera sessió del seminari on participen centres de primària i secundària de Montcada i Reixac, Santa Perpètua de Mogoda, Ripollet i Cerdanyola.

El seminari té per objectiu reflexionar, compartir experiències, bones pràctiques i recursos a les aules d’acollida i per a l’atenció a l’alumnat nouvingut.

Aquest seminari certifica 21 hores que s’acumulen per a l’activació del perfil d’immersió i suport lingüístic.

La ubicació de les sessions serà itinerant entre les diferents aules d’acollida del territori. La propera sessió serà el 14 de desembre.