Prova Cangur 2024

Del 8 al 30 de gener estan obertes les inscripcions a les proves Cangur 2024 que es duran a terme el proper dijous 21 de març.

La prova Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i hi dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics

Va dirigit a tot l’alumnat, des de 5è de primària fins a la secundària post-obligatòria hi pot participar. Hi ha una prova diferent per a cada curs, tot i que algunes preguntes es repeteixen, atès que són vàlides per a diversos nivells escolars.

A nivell d’inscripció i organització les proves tenen quatre nivells que anomenem Subcangurs: Primària (5è i 6è), ESO (1r i 2n), ESO (3r i 4t) i Batxillerat i CF. Aquestes instruccions fan referència als nivells de primària i ESO, que tenen un organització unificada.

Més informació al següent enllaç.