6a edició #100tífiques

El proper dimecres 7 de febrer per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, es fa la campanya  #100tífiques per tal d’inspirar nens i nenes i fomentar la passió per la ciència a les aules. Es pot sol·licitar una xerrada, presencial o virtual, d’una científica, fent la inscripció al enllaç següent.

Aquesta activitat va adreçada a l’alumnat de 6è de PRI i 1rd’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

També us podreu inscriure a les formacions per a docents que han preparat, acreditades pel Departament d’Educació de la Generalitat. Per tal de tenir l’acreditació, el professorat haurà d’assistir mínim al 80% de les sessions de formació i realitzar el treball de la proposta didàctica.  Aquestes sessions per al professorat seran en format online.