4a Sessió Seminari CAEI 23-24

Dilluns, 11 de març de 2024

“Mesures d’intervenció a l’aula per l’alumnat amb TDAH i Trastorn de la conducta”

La 4a Sessió del Seminari del dilluns 11 de març de 17:00h a 19:00h en format On-line Sincrònic es pot seguir visualitzant durant tot el mes de febrer des del següent enllaç de Youtube

Les sessions del Seminari d’enguany com ja esteu veient són totes temàtiques i el més aplicades possibles. En aquesta Sessió el Joaquim Punti, (Psicòleg clínic i psicopedagog del CSMIJ del Taulí i professor de la UAB) ens va fer la sessió sobre “Mesures d’intervenció a l’aula per l’alumnat amb TDAH i Trastorn de la Conducta” oferint un marc teòric inicial per acotar el tema però oferint una visió pràctica que us pot permetre poder fer intervencions personalitzades a les vostres aules amb alumnat que pot tenir aquest tipus de conductes.

Recordeu que teniu tot el recull de materials relacionats amb les diferents sessions del Seminari al nostre SITE DEL SEMINARI CAEI 23-24 i que aquest està obert a qualsevol persona que estigui interessada (estigui o no inscrita a la formació). En aquest SITE trobareu la “Píndola de reflexió de la 4a Sessió” amb informació ampliada per poder analitzar plegats des dels equips educatius de les escoles i instituts, així com la presentació que va fer servir el Ponent.

Esperem que sigui del vostre de molta utilitat!!!