Secundària. Avaluació de l’expressió oral.

Podeu trobar tota la informació de les proves d’expressió oral de l’alumnat de quart curs de l’educació secundària la web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu: http://csda.gencat.cat/ca/arees-actuacio/avaluacions-consell/avaluacio-expressio-oral/secundaria/

Els centres educatius que han decidit fer les proves del 29 d’abril al 20 de juny de 2024 (opció 1) cal que:

• Accedeixin a l’aplicació informàtica AVI, configurada per a l’avaluació de l’expressió oral.
      • Realitzin les tasques següents a través de l’aplicació:

• Informar dels avaluadors/es (Important! 6-17 maig)
            • Verificar l’alumnat i grups ja carregats des de les aplicacions A6P i A4S.
            • Descarregar el material per a l’avaluació (apartat de Documentació), que ja el teníeu disponible a Odissea, i el Manual de l’Aplicació.
            • Introduir els resultats (fins el 20 de juny)

Els centres educatius que han decidit fer les proves durant el primer trimestre del curs 2024-2025 (fins al 20 de desembre), en aquest moment no han de fer res. Al setembre s’enviaran les instruccions i s’obrirà de nou l’aplicació.

Us recordem que els centres educatius teniu com a referent durant el procés de la prova l’inspector/a de centre, que informa i assessora les direccions dels centres sobre el procés d’aplicació i sobre el compliment de les seves funcions.