Primària. Avaluació de l’expressió oral

Podeu trobar informació de les proves d’expressió oral de l’alumnat de sisè de l’educació primària a la web del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu: http://csda.gencat.cat/ca/arees-actuacio/avaluacions-consell/avaluacio-expressio-oral/primaria/

Els centres educatius que han decidit fer les proves del 29 d’abril al 20 de juny de 2024 (opció 1) cal que:

• Accedeixin a l’aplicació informàtica AVI, configurada per a l’avaluació de l’expressió oral.
      • Realitzin les tasques següents a través de l’aplicació:

• Informar dels avaluadors/es (Important! 6-17 maig)
            • Verificar l’alumnat i grups ja carregats des de les aplicacions A6P i A4S.
            • Descarregar el material per a l’avaluació (apartat de Documentació), que ja el teníeu disponible a Odissea, i el Manual de l’Aplicació.
            • Introduir els resultats (fins el 20 de juny)

Els centres educatius que han decidit fer les proves durant el primer trimestre del curs 2024-2025 (fins al 20 de desembre), en aquest moment no han de fer res. Al setembre s’enviaran les instruccions i s’obrirà de nou l’aplicació.

Us recordem que els centres educatius teniu com a referent durant el procés de la prova l’inspector/a de centre, que informa i assessora les direccions dels centres sobre el procés d’aplicació i sobre el compliment de les seves funcions.