Mirall trencat (Primer col·loqui entre actors i alumnes de 2n de batxillerat)

El passat divendres dia 16 d’abril va tenir lloc el primer dels col·loquis entre els actors de l’obra Mirall trencat teatralitzada per la Companyia Mea Culpa i els alumnes de segon de batxillerat dels centres INS Alfons Costafreda (Tàrrega), INS Manuel de Pedrolo (Tàrrega) i INS Ribera del Sió (Agramunt).

Un total de 92 alumnes es van connectar a les 16 h de la tarda en videoconferència amb tot el repartiment de l’obra: la Ma Àngels Largo, la Sílvia Forns i l’Eduard Mauri després d’haver visionat l’obra enregistrada i van poder preguntar-los un munt de qüestions sobre l’obra, la trama, els personatges, les simbologies, la posada en escena…una hora i mitja gairebé de preguntes – molt ben preparades per l’alumnat –   i respostes que van acabar configurant un debat molt interessant.

El proper dimarts 27 d’abril a les 16 h farem el segon dels debats amb la resta de centres de l’Urgell.

El Consell Comarcal de l’Urgell subvenciona el 100% del cost de l’activitat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida i l’Institut d’Estudis Ilerdencs, dins del pla per a ens locals en l’àmbit de la Cultura.