Xerrada sobre l’escola rural

Des de l’Associació de Mestres Rosa Sensat s’ha organitzat una presentació en línia, a través de Youtube,  del llibre “L’escola rural: petita, pública i de poble” el dilluns 19 d’abril a les 19 h.

Sovint s’ha tendit a romantitzar o a menysprear l’escola rural en comparació a les escoles tradicionals. El cert, però, és que aquests centres educatius tenen unes característiques pròpies que val la pena conèixer. La seva estructura multigrau permet que sovint les escoles rurals es converteixin en tot un laboratori pedagògic en el qual impulsar projectes innovadors. D’altra banda, l’escola rural té un paper molt important en l’estructuració dels municipis.

De tot plegat en parlarem amb els autors: Assumpta Duran Oller, Xavier Geis Balaguer i Miquel Payeró Pagès.