Lliurament de Premis del Sambori 2021

Aquest passat dissabte 17 d’abril al matí es va celebrar l’acte de lliurament de premis del XV Premis Sambori 2021 a l’Auditori de Cervera.

En l’acte es van lliurar els premis a les guanyadores de les comarques de l’Urgell i la Segarra.

En la fase territorial de Ponent han participat un total de 24 centres educatius que hi han aportat un total de 122 creacions literàries. Dels 24 centres de Ponent, 6 eren de l’Urgell i 5 de la Segarrra, amb una contribució de 49 treballs escrits.

L’acte, organitzat per Òmnium Segarra-Urgell, va ser conduit per Montse Vall, que va presentar la nova junta presidida per Juli Lago i va agrair al paer en cap, Joan Santacana, l’acolliment aquest primer any, a la ciutat de Cervera. La cerimònia va comptar també amb l’actuació de Patricia McGill, que va explicar tres contes, i l’acompanyament del guitarrista de Sant Guim de Freixenet, Gerard Carulla.

Patricia McGill (contacontes) i Gerard Carulla (guitarra) Sr. Juli Lago, president d’Òmnium Segarra-Urgell Sr. Joan Santacana, paer en cap de Cervera

De l’Urgell van recollir el premi les alumnes següents:

Catetoria cicle mitjà de primària:

Hajar Bencheaib, de l’Escola Vedruna Tàrrega, amb l’obra titulada “La rosa i els seus somnis”

Categoria cicle superior de primària:

Abril Gutiérrez Martínez, de l’Escola Ramon Perelló (Vilagrassa), amb l’obra titulada “La biblioteca secreta”

Felicitem a les guanyadores, a les seves famílies i tots els centres docents de l’Urgell que han participat en aquest concurs literari que organitza anualment Òmnium Cultural i encoratgem els centres a participar-hi i a ser uns quants més el curs vinent.