La ZER Guicivervi guanya el premi Conviure del Parlament de Catalunya

Els alumnes de cicle superior de la ZER Guicivervi, de Guimerà, Ciutadilla, Verdú i Vilagrassa, han guanyat aquest divendres el Premi Conviure del Parlament de Catalunya després del “gran treball” dut a terme.
Prop de quatre-cents alumnes de primària, de secundària i de batxillerat i formació professional de catorze centres educatius d’arreu del país han participat en les tres simulacions plenàries del projecte educatiu de la cambra “Fem una llei”, una per cada etapa educativa, en què han debatut i aprovat tres lleis, sobre la protecció dels animals, el reciclatge i la intel•ligència artificial.

Roger Torrent ha presidit les simulacions plenàries, que han començat amb la que han fet alumnes de batxillerat, ha continuat amb els de secundària, i finalment amb els de primària.
Els estudiants de primària de l’Escola Thau (Barcelona), l’Escola Lumen (Terrassa), l’Escola Castell de Calafell (Calafell), l’Escola Gaziel (Sant Feliu de Guíxols) i l’Escola Ramon Perelló – ZER Guicivervi (Guimerà, Ciutadilla, Verdú i Vilagrassa) han debatut i aprovat una llei sobre la protecció dels animals, només amb una abstenció. Els alumnes que han fet de portaveus han defensat la necessitat de vetllar pels animals i protegir-ne els drets. “No volem veure animals abandonats o maltractats”, han asseverat.

Més informació.